Ofis Taşımada Firma Seçimine Dikkat

Ofis Taşıma mevcut ofisinizin ekonomik ya da il değiştirme sebepleri ile bir yerden başka bir yere taşınması için kullanılan nakliye yöntemine verilen isimdir. Ofis taşıma işlemi evden eve nakliyat hizmetine nazaran daha zorlu bir taşıma işlemidir. Çünkü Ofis taşıma işinde eşya yerine kıymetli evraklar, bilgisayarlar, dolaplar gibi şeyler taşınmaktadır.

Örnek verecek olursak bir firmanın yıl boyunca tuttuğu muhasebe evrakları bir ev de bulunan ödenmiş faturalardan daha önemlidir. Taşıdığınız ofis özellikle bir muhasebe ofisi ise bu evrakların önemi 2 kat artmaktadır. Bu evrakların kaybolması hem taşınan firmayı hem de firmanın işlerini yaptığı diğer firmaları etkileyecektir. Bu yüzden Ofis Taşıma için seçeceğiniz nakliye firması sizler için büyük önem arz etmektedir. Ofis taşıması için nakliye firması seçerken dikkat etmeniz gereken hususları aşağıda nedenleriyle birlikte belirteceğim. Umarım bu makalede vermiş olduğum bilgiler sizlere fayda sağlayacaktır.

Ofis Taşımada Firma Seçimine Dikkat

Öncelikli olarak seçeceğiniz firmanın web sitesi var mı ? Onu kontrol edin web sitesi mevcutsa siteye giriş yaparak firma hakkında bilgi elde edin.
Ofis adresi mevcutsa firmayı ofisinde ziyaret edin
Firmanın daha önce çalışmış olduğu referansları ile görüşün ve firmanın yapmış olduğu işler hakkında bilgi edinin.
Firmanın ticaret sicil kaydı olup olmadığına bakın
Firmanın kullandığı araçların üzerinde firma adına ait araç kaplaması var mı? Buna dikkat edin (Çünkü günümüzde nakliye firmaları kendi aralarında işleri birbirine komisyon karşılığında satmaktadır. Siz a firmayla anlaştığınızı düşünürken taşımanızı b firması gerçekleştirebilir.)
Firma taşıma sigortası yapıyor mu? (Bu sayede herhangi bir kaza ve doğal afette zarar görecek olan eşyalarınızın temini sigorta poliçesi kapsamında tarafınıza sağlanacaktır. Bu hem sizi hem nakliye firmasını maddi bir yükümlülükten kurtaracaktır.)
Firmanın gerekli taşıma belgeleri mevcut mu? (Taşıma için gerekli olan K belgeleri adını verdiğimiz. K1, K2, K3 adlı belgeleri olan firmaların kurumsallıkları buradan ortaya çıkmaktadır.)
Bu saymış olduğum şeylere dikka ederek doğru bir nakliye firması seçerek, ofis taşıma işinizi gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz.